16 april 2009

Toffe-torsdag


Lovisa och Toffe bjöd hem mig och Lukas till Lomma. I Lomma är det Lovisa som brygger kaffet - Peter, du har mycket att lära av en ettåring...
Till kaffet fick vi ballerinakex, alla utom Lukas. Vi försökte dölja det för mamma Annika men chokladfläckarna på tröjan var svåra att förklara bort... oups...
Lite lek innan middagsluren
Tänk vad mycket intressant man kan få se när man bor granne med en byggarbetsplats. Här lyfts ett halvt tak på plats på en villa, andra halvan lyftes på plats några timmar tidigare. Stora maskiner. Spännande. Det händer inte lika mycket utanför oss. En och annan hundägare som promenerar förbi. En pensionär med stavar. Inte mycket action faktiskt.

Sen kom Isak hem från dagis och fick leka lite med min telefon. Det blev lite suddigt men som ni ser så ler jag mitt allra vackraste leende. Det är jag och Mona-Lisa, vi kan det här med leenden.

Inga kommentarer: