23 mars 2009

Amatör, jag vet


55cm kvitto blev det igår på GeKås. Jag vet, det är inte i närheten av rekordkvittona på 1,2 meter som jag har hört talas om. Men det blev påfyllning av tvättmedel, deo, raklödder, tandkräm, tandborstar och alla andra trista men nödvändiga produkter. Lukas fick lite kläder och Peter en t-shirt. Vi orkade bara med entréplanet så sport och elektronik och vad mer som kan finnas i källaren spar jag till en annan gång... När vi kom tillbaka till Falkenberg hade Tommy lunchen redo för oss, perfekt service!

3 kommentarer:

QueenEliza sa...

Erkänn att det var lite roligt i alla fall?!

Anonym sa...

Hon tyckte det var jätteskoj. Jag var lite stressad för att hinna handla allt jag behövde, men när jag sökte henne per telefon i det stora varuhuset efter 20 minuter var hon fortfarande 15 meter från entrén...
Förresten var mitt kvitto längre!

Anonym sa...

Klart att jag tyckte att det var roligt! Och tydligen chockade jag Jennie genom mitt makliga strosande genom butiken, trodde du att jag skulle gå igenom som en virvelvind eller? Faktiskt var det dessutom min egen idé, eller egentligen Peters för det var han som startade det genom att slänga ur sig "tror du dom har söndagsöppet på Ullared?" när vi var på väg upp till Falkenberg i lördags. Så det var verkligen ingen som tvingade mig till det.