07 september 2008

Har lite bilder från den "riktiga" kameran också...

...som jag har tänkt att jag ska lägga upp så fort jag bara hinner. Jag fattar inte var tiden tar vägen! När Lukas har somnat har jag fullt upp med att bädda och plocka undan lite, ta en dusch, kanske hinna slänga ett öga i tidningen och planera för dagens äventyr. Vi har som mål att göra nåt litet projekt varje dag, ta en tur med vagnen, åka till Nova, fika med kompisar och så vidare. Så nu förstår jag helt och hållet vad alla andra nyblivna mammor har pratat om. Och då har jag ändå Peter hemma som hjälper till med allt!

Nå, tillbaka till bilderna, det finns lite bilder tagna med min riktiga kamera, allt ifrån när Lukas är alldeles alldeles nyfödd till när farmor och farfar och mormor och morfar hälsar på för första gången, så dem ska jag som sagt lägga upp här tänkte jag. Och så tänkte jag passa på att tacka för alla gratulationer som har kommit in på bloggen. Tänk vad många gamla kompisar som har hittat hit! Adam och Kattis och Nelly och Anette och Micke och Annika som jag inte har pratat med på 100 år till exempel! Grattis själva förresten till Anette och Micke, Marie har redan skvallrat om er Natalie - vad roligt!

Nä, nu ska jag skynda mig och ta en dusch innan Lukas vaknar igen så att vi är redo att åka till Asmundtorp och titta på Rumpflugepyssel i Johannas tält. Hoppas att du har bakat några smarriga kakor också Johanna, för vi räknar iskallt med att köpa eftermiddagsfika av dig idag!

Inga kommentarer: